středa 16. září 2009

Hodnotím komixy-The Maid

Název:The Maid(Služka)
Píše:Limej
O čem:Antonyho otec už brzo umře a tak chce aby jeho syn přijal jeho místo,hlava Newyorského mafie.Po návratu z New Yorku začne jednu služku obtěžovat zahradník....
Pro celé hodnocení klik na C.Č.

První dojem:No je to docela pěkný a pěkný ořezání ale nepůsobí to na mě dobrym dojmem a vůbec sem nechápala vo co go(Ze začátku).7/10(To že máš dobrý ořezání!:D)

Název:Ze začátku sem ho nechápala ale pak už jo.Docela se hod a dávám 9/10.

Děj:No zase,na začátku ses eště rozjížděla ale pak už to je dobrý a docela zajmavý.9/10.

Styl psaní:Tak tady máš docela mínus.Já to četla v překládači a docela dost mi to nepřeložilo ale hlavně,moc vynecháváš písmenka!A taky bych trošku změnila psaní přímý řeči.6/10.

Fotky:Tohle je tvoje druhý mínus!Fotíš moc z dálky!A taky pozor na diamanty simíku,myšlenky,co říkaj atd.To všechno tam máš a nevypadá to vůbec hezky!A taky pozor!Při focení je lepší nechávat zdi celé!!Nemáš to na všech ale na některejch jo!A taky je to takový temný a rozmazný!4/10.

Celkovej počet bodů je 35/50.Je co dohánět ale myslim že by s toho mohl bejt dobrej komix :)

Můj názor:Máš štětí že tohle neni v hodnocení.Popravdě mě to nějak nezaujalo ale jako celkový dobrý ale trvalo mi to dost dlouho a když mi něco trvá dlouho tak mě to neba,takže u tohohle komixu nezstanu ale doporučuju jako vždy kouknout :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat